ŘEŠENÍ
Jako primární cil jsem stanovil sloučení všech jednotlivých webových stránek do jedné jediné s tím, že každá divize bude jednoznačně barevně odlišena od jiné, aby měli návštěvníci nějaký záchytný bod, kde se nacházejí. Byla schválena grafická šablona vyhovující požadavkům objednatele. Na celé webové stránky byla nastavena neutrální barva. Při vstupu do konkrétní divize jsou pak barevné prvky webu vč. loga odlišeny dle toho, ve které části se návštěvník nachází.
Toto řešení zajistilo jednak to, že je potřeba se starat a udržovat jedinou prezentaci ale také značně zjednodušilo pohyb návštěvníků na webu, kteří se tak neztrácejí mezi množstvím tlačítek "zpět" a "domů". Díky tomu návštěvníci ze stránek ve velkém množství neodcházejí.
Dále bylo potřeba vyřešit provozní stránku věci:
- původní jednotlivé stránky byly zrušeny, avšak jejich URL byla přesměrována, aby adresy nepřišly o hodnocení a historii
- bylo provedeno napojení na Google Search console pro monitorování stavu stránek
- zajištěny pravidelné zálohy pro případ nenadálé události
- zajištění nahlášení nových webových stránek nejdůležitějším vyhledávačům
- v neposlední řadě bylo provedeno vyšší zabezpečení proti útokům na stránky