responzivni

Proč má smysl pořídit si responzivní stránky (i když funkční stránky máte)

  • Vyhledávače v čele s Google postupně znevýhodňují pozice ve vyhledávání, když stránky nejsou responzivní. I s kvalitním obsahem a dlouholetou historií tak ztrácíte pozice ve vyhledávání.
  • Návštěvníci se snáze na stránkách zorientují a vyhledají potřebné informace (v opačném případě to vede k vyššímu bounce rate, zákazník přijde a obratem odchází).
  • Návštěvníci stráví na stránkách více času. Pokud je orientace a obsluha snadná, vede to k nalezení potřebných informací a návštěvník tak obratem neutíká ke konkurenci, kde informace najde jednoduššeji.
  • Konkurenční výhoda. Před konkurencí, která responzivní stránky nemá máte k dispozici poměrně zásadní eso v rukávu, vedoucí ke spokojenosti návštěvníka, ze kterého se snáze stane zákazník.
  • Jedny stránky i pro rozlišení, které se dnes nepoužívají. Pokud v budoucnu příjde zařízení s nestandardním rozlišením, stránky nebude potřeba upravovat.

 

Zaujala mě nabídka nových webových stránek

Napište mi zprávu nebo zanechte telefonní číslo. Zavolám zpět a zodpovím všechny otázky.

Dovědět se více o webových stránkáchNezávazná poptávka (formulář)